05 شهريور 1401 - 14:50
گزارش ایبِنا از بازار سرمایه؛

تقویت شاخص کل بورس در اولین روز هفته

تقویت شاخص کل بورس در اولین روز هفته
شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۷۶۷۱ واحدی معادل ۰.۵۳ درصد، به یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۴۵ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با افزایش ۶۹ واحدی به ۱۹ هزار و ۳۹۰ واحد رسید.
کد خبر : ۱۴۰۸۳۴

به گزارش خبرنگار ایبِنا، امروز (شنبه پنجم شهریورماه ۱۴۰۱)، تالار شیشه‌ای شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۱۷۷۳ واحدی، به رقم ۳۳۵ هزار و ۲۴۴ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۲۰۷۷ واحدی، عدد ۴۱۰ هزار و ۳۲۷ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۲۴۳ واحدی به رقم ۲۴۵ هزار و ۵۵۴  واحد رسید.

همچنین شاخص سهام آزاد شناور ۸۴۵۷ واحد افزایش را رقم زد و به سطح یک میلیون و ۸۵۳ هزار و ۳۹۶ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۷۷۵۶ واحد افزایش  به رقم یک میلیون و ۹۰ هزار و ۲۷۰ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با ۹۰۱۴ واحد افزایش  همراه بود و عدد ۲ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۱۲۳ واحد را به نمایش گذاشت.

تقویت شاخص کل بورس در اولین روز هفته

ارسال‌ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
۰
تاچند روز آینده که برجام به توافق خواهد رسید، صف خرید تمان سهم ها در بازار سرمایه قفل خواهد شد. این خط و این نشان.
با توافق برجام دلار به حدودد۲۵ هزار تومان کاهش خواهد یافت و به تَبَع آن قیمت سکه ،طلا، خودرو، ملک و .... بشدت سقوط خواهند کرد و تنها بازار سرمایه که تو این ۲ سال اخیر خیلی عقب مانده بوده سبز ، مثبت و روند افزایشی خواهد یافت . با توافق برجام تحریم‌ها برداشته خواهند شد و مواد اولیه ی مورد نیاز کارخانجات تولیدی به وفور و آسانی وارد کشور خواهد شد . وضعیت کسب و کار ، تولیدات و صادرات به نحو چشمگیری بهبود می یابد و بدنبال آن وضعیت بورس و فرابورس بسیار عالی خواهد شد و سرمایه ها به سمت بازار سرمایه سرازیر خواهند شد.
فیلم و پخش زنده
بیشتر